fredag 11 december 2009

Sångkarriär

Funderar på att starta ett rockband. Naken hade ju ett rockband, men jag har inte hört något där ifrån på jääättelänge. *oroligt tassande*

Hursomjamar, så har jag tassat ned den första sångtexten.

We are dä käääätz, we are the rulerz (svansvift)
we are dä ones dät mäjks a mjaou så läts start jaming (morrhårsvift)

We shäll åverkååååm, we shäll åverkåååååm…

Sen har jag inte kommit på så mycket mer. Men jag känner på mig att det kommer bli en jättehit på jamlistan.

11 kommentarer:

  1. Vi är med! Aragorn och jag var med i Nakens band - jag sjöng och Aragorn spelade kyrkorgel - men nu vet vi inte hur det blir med jammandet och jag saknar att få uttrycka mig i musikalisk form. Conny kan säkert spela trummor, så ivrig som han alltid är! Skall fråga killarna en trappa upp om de vill vara med och vad de vill göra i bandet...

    Tass från Imma, koralsångerska.

    SvaraRadera
  2. Förjamat bra idé! Tänk att ha dig som samjamare i bandet. Vilket ös det kommer bli. *svansdansar*

    SvaraRadera
  3. Klockren dundersuccé. Sen kunde man be Cat Stevens göra arret så det blir riktigt proffsigt. Har du ordnat med plats på väggarna för guldskivorna?

    SvaraRadera
  4. Jag rev ner husses tavlor och rensade en bokhylla för alla priser. Självklart ska jag köpa en gigantisk herrgård för alla hemlösa katter.

    SvaraRadera
  5. Snälla, får jag också vara med? Jag kan slå takten med svansen och stampa med ena tassen samtidigt. Kan slå vad om att det här skulle bli den största succén på åttitolv år, minst!

    SvaraRadera
  6. Gustav! Självklart ska du vara med. *kompisbuff med tassen*Jag skulle gott och väl kunna tänka mig dig som trummis och manager, eller nåt. Du är så klok att du skulle kunna bli vad som helst. Kom igen katten, det svänger ju.

    SvaraRadera
  7. Ja, nån sångröst har jag ju inte om man ska tro min matte, som ofta säger åt mig att du måste var tyst och inte yla så där. Folk kan ju tro att jag håller på att strypa dig.

    Taxkramisar.

    SvaraRadera
  8. mjau maju så fin sångröst du har Sippo, kan man få vara med *Funderar* *Fniss*
    Det blir säkert en bra katt kör det dära, om vi är fler som ställer upp,vad tror du?
    Maju maju

    Tassen till dig/
    Mimmi
    Chicko
    Tarzan
    Sessan

    http://katternasblogg.blogg.se/

    SvaraRadera
  9. Mimmi - Alla mina vänner är välkomna att vara med i bandet. Det kommer att bli kanonbra!

    SvaraRadera
  10. SÅ BRA Då Sippo, mjau
    *mjau*
    Vi undrar oxå vart katten Naken har tagit vägen?
    *Funderar*
    Hoppas det inte har hänt dom ngt?
    Vi var in där precis nu, men ingen av våra kattkompisar verkar ha hört ngt :((
    *Funderar igen*
    Tassen Kära Sippo!

    Mimmi
    Chicko
    Tarzan
    Sessan


    http://katternasblogg.blogg.se/

    SvaraRadera
  11. Det är väldigt oroande när en kompis bara försvinner så där. Man tror ju det värsta ju. *suck*
    Tassen.

    SvaraRadera