torsdag 12 september 2013

Tindra jamar - Skam den som ger sej!

Jam har ännu inte jett upp hoppet om att en dag ta mej upp till toppen. Det ligger nämligen massa löv där uppe å ser roliga ut. Så det är ju klart att man måste försöka komma åt dom. Den här gången va' det jettenära, jam kunde lixom näääästan komma åt det retliga lövet som låg på nätet å irriterade mej. Husse reagerade inte ens över mina konster, annat än att ta bilder...

Vadå "försöker smita?" Jag försöker ju ta lövet ser 'ru väl?

8 kommentarer:

  1. Jag måste erkänna att du nog är en skickligare klättrare än jag! Det där ser ju jamarhögt ut! *applåderar med tassarna*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi. Äschjam då, en riktig manskatt som du skulle sekert klara det här utan problem. *nosrodnad*
      -Tindra

      Radera
  2. Mycket imponerande klättringskonst, måste jag jama - du är ju rena kattrobaten!
    Tack för stöd och medkänsla nu när jag är sjuk, kära vänner ♥
    Tassklappar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack, jag gör så gott jag kan.
      Klart att vi tenker på dej. Vi e väldans oroliga när någon blir sjuk.
      -Tindra

      Radera
  3. Jag tycker faktiskt husse kunde hjälpt dig att fånga lövet istället för att blixtra dej rakt i ditt söta ansikte!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker faktiskt jag me'! *stampar*
      -Tindra

      Radera