fredag 28 februari 2014

Hoho, våren?

Det var fortfarande kallt när vi tassade ut på uteplatsen i dag, men vi stod tappert ut och tittade förväntansfullt mot himlen i hopp om att Väderkatten skulle se hur frusna vi var och slå om till varmare väder. Det funkade inte alls, det är fortfarande jamarkallt ute. Om det inte blir bättre snart, så packar jag väskan och tassar ner till Katten Gustav på en välbehövlig semester.

Slutligen måste jag informera om att vi kommer återigen att flytta bloggen. Den här gången har husse skaffat webbhotell hos one.com och där kommer vi nog stanna i fortsättningen.
Den nya adressen är kattensippo.se
Det var ju någon knöl som kidnappade min kattensippo.com förra året och håller den gisslan. *mutter*


4 kommentarer:

  1. Jag väntar och spejar varenda dag efter er! Tänk att få bjuda in er till mitt växthus!
    Ska du flytta igen? Ibland har jag svårt att kommentera Wordpress, så om det dröjer vet du varför.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam tycker det skulle vara jättespinnande att hälsa på. Jag får tassa iväg lite diskret inatt när husse sover.
      Jag ska fixa som man kattenterar via disqus. Det verkar funka mycket bättre än allt annat,

      Radera
  2. Du verkar ha en harmonisk kattfamilj!
    Kan du inte skriva en liten steg för steg guide hur man introducerar en ny katt för den gamla katten?
    Vi får tillökning snart <3
    Vi har ju redan en vuxen hankatt, och ska få en katt tjej på ca 1 år.
    Är nervös hur dom kommer bete sig. Hittar ingen bra guide eller sida på internet… :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det brukar bli fräs och väs i början. Man måste ju liksom visa vem som bestämmer. Undantaget var när Viska flyttade in här förra året. Hon var så rädd att hon skakade, så jag ville inte fräsa åt henne. Plötsligt hade hon utsett mig till sin beskyddare. *stolt*

      Radera