fredag 15 november 2013

Inspektion pågår

Jam, jag skäms lite faktiskt. När vi precis hade flyttat in här, så var jag så upprörd att jag totalt glömde bort mina plikter som Jamlunda säkerhetskatt. Men det är faktiskt inte bara mitt fel, utan även husse är delskyldig. Han hjälpte nämligen inte till som han borde ha gjort. Men igår så fick jag det äntligen gjort - inspektionsrundan av hatt... katthyllan i hallen.

Jaha, då har man äntligen nått fram då.

Bäst att passa på att kontrollera så allt sitter som det ska.

Jodå, det verkar sitta ordntligt. *rycka, slita*

6 kommentarer:

  1. Oj, vad duktig du är! De där hyllorna har jag aldrig inspekterat, inte på elva år! Om du skäms, vad ska inte jag göra då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äschjam då. Du har såklart redan sett att dina hyllor var helt felfria. *nickar*

      Radera
  2. Vilken tur att hyllan blev kattifierad till slut. Nu kan husse äntligen lägga hatten där utan risk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan du tänka dig att han gjort det innan jag har kattifierat? Hur vågade han?!

      Radera
  3. Skönt att du fick det gjort! nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bättre sent än aldrig, om jag så jamar.

      Radera