söndag 5 maj 2013

Tindra jamar - Gårdagen

Efter att hon Malin hade varit här ett par timmar, så bestämde jag mej för att fatta mod å tassa fram för att helsa. Det var lite otäckt i början, men det visade sej att hon var en jätteduktigt kattgoserska. Jamarns vad jag började spinna, stackars Viska som missade det, fast då blev det mer till mej förstås.


Nej men hej där. *kurr*

*nosa*

Mej gilla!

Så mysigt det här var.

Klia mera!

*kurr kurr*

Hihi. Nu kittlas du! *sparkar med baktassarna*

Så en bild på en LEKANDE Sippo. *hehe*

12 kommentarer:

  1. Jättemodig var du igår, bästaste Tindra! GRATTIS :)
    Ni ska se att Viska blir lika modig så småningom. Allra först gäller det att våga gosa med er snälla husse, sen så!
    Stora herrar behöver också leka ibland! Även om Sippo inte vill erkänna det *fniss*!!!

    =^.^=

    Söndagsbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack. Det tog ett tag, men sen vågade man sej fram. Jam ska försöka få Viska att bli lika modig.
      Sippo hävdar bestämt att han bara kontrollerade hållfastheten på leksaken.

      Radera
  2. Modigt! Härligt att upptäcka att det är flera som kan gosa! nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamvisst. Jag borde vinna SM-guld i gosning.

      Radera
  3. Vilken TUR att du tog mod till dig, så att du inte gick miste om allt det där fina goset!

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, fast jag e lite sur på att jag inte märkte det ännu tidigare.

      Radera
  4. Tänk att du vågade överge husses säng för att gosa med Malin. Men så var det ju en jamarbra kattmänniska som var på besök också. Bäst att passa på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bestämde mej för att ta tag i nackpälsen och i alla fall titta på besökaren och tur var ju det!

      Radera
  5. Mjau Tindra, så jamars modig du var, som vågade dig fram till Malin, tassarna upp!

    Tass Tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bättre sent än aldrig, brukar jag jama.

      Radera
  6. Det syns verkligen på bilderna att det var en människa som var gos-expert. Synd att inte Viska vågade prova. Men du var verkligen modig Tindra. NosGos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam ska försöka släpa med mej Viska nästa gång, för det här var jamarmysigt!

      Radera