torsdag 29 november 2012

Tack Animail och posten

I dag fick vi vår nya kattsand. Kitty Queen heter den och ska vara bra. Det var verkligen på tiden att vi fick ny sand, för det var nämligen helt slut i lådan. Detta kombinerat med att jag var jamardålig i magen, gjorde att jag fick använda badrumsgolvet häromdagen istället. Det var helt och hållet husses fel, för han har ingen dusch här hemma som vi hade i gamla lägenheten och vem vill göra sina behov i ett badkar? Det är ju ohygieniskt.
Nej, det är MIN kattong!

10 kommentarer:

  1. Tänk, precis en sån låda har jag också stående här i hallen. Fast min är inte lika hög. Det är rätt kul att hoppa in i den litet då och då, tycker du inte det? Vilken tur att du fick ny sand, pinsamt för dig att tvingas använda golvet. Det är ju så förjamat svårt att kunna skrapa ordentligt efteråt där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamvisst är de jättekuliga att dyka ner i. Tindra och jag hade kul i flera timmar. *kurr*
      Pinsamt kan man lugnt jama att det var... *skäms*

      Radera
  2. Så bra att sanden kommit. Men - försökte husse ta din kattong? Hur kan han ens komma på tanken? Nåjam, bra att du jamade ifrån ordentligt. Nu har han väl förstått vems det är?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han fick minsann veta vad jag tyckte om kattong-tjuvar. *nickar bestämt* Nu är det nog ingen tvekan om vems den är.

      Radera
  3. Åh vad skönt med ny sand! Vad ska man göra när det inte finns några alternativ, tycker du valde det minst sämsta.Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var verkligen på tiden med ny sand. Nöden har ju ingen lag, som man brukar jama.

      Radera
  4. Så jamars bra att ni har fått ny sand, Tassarna upp!
    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamdå, nu kan man gräva ordentligt igen. *krafsar lyckligt*

      Radera
  5. Åhh vilken tur att ni fått hem ny sand nu! *tassarna upp*

    SvaraRadera