söndag 23 juni 2013

Catbook

Vet ni, nu har även jag fått Catbook, eller Facebook, som våra människor kallar det. Jag har blivit tjatad på i flera år om att skaffa det, men jag vägrade, för jag använder Google+ och tyckte att om någon ville veta det senaste, så kunde man gå dit. Det var det ingen som gjorde... *sniff*


Men nu är jag som sagt med och har redan fått en kattiljon vänner. Jättemånga fler än husse i alla fall.

Annars ligger vi mest och slappar. Det är sånt där dumt väder, man blir liksom klibbig i pälsen och luften känns som vattenånga, säger husse. Inte för att jag förstår hur han vet det. Brukar människor sniffa vattenånga, eller?



2 kommentarer:

  1. Kul att du finns på Catbook också. Tack för inbjudan :)
    Det är jätteklibbigt hos oss med. Matte längtar efter Åskar, så han kan rensa luften. Vi bryr oss inte!

    =^.^=

    Nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äschjam då, det var väl inget.
      Så ni har också problem med Åskar? Dumma Åskar!!

      Radera