söndag 30 juni 2013

Husse kattvakt

Husse var lite kattvakt åt Gumman i går och förrgår, när hennes matte var bortrest.
Han gjorde egentligen inget än att bara titta över och prata lite med  henne, så hon inte skulle känna sig ensam. Det gick jamarbra, fast hon var inte intresserad av gottisar, så husse blev lite orolig och frågade om allt var bra. Då jamade hon lite trött och gick och lade sig.
Husse satt kvar ett tag och pratade med henne innan han kom hem. Vi katter brydde oss faktiskt inte om att husse luktade kisse. Vi känner ju Gumman och tycker om henne.

Gumman.

4 kommentarer:

  1. Gumman är jättesöt!
    Hon har en pussfläck på hakan, sötnosen!
    Har du pussat henne på den Sippo???

    =^.^=

    Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är hon söt. Fast tjejerna här hemma är minst lika söta. Jag vågar inte pussa Gumman, för då klappar hon nog till mig och sen klappar tjejerna hemma till mig.

      Radera
  2. Jag tycker du var jättesnäll som kom in och tittade till mig. Om jag kanske uppfattades som lite avog beror det på att det var första gången som matte åkte bort en hel natt. Vilka dumheter! Det ska jag sätta P för i fortsättningen.
    Tack för att du tittade till mig. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äschjam då. Husse säger att han gärna hjälpte till och oss katter gjorde det ju inget.

      Radera