måndag 17 juni 2013

Tindra jamar - Min tur att gosa

Viska har lagt totalt beslag på min Sippo å Sippo verkar i sin tur ha ensamrätt till husse. Så vem ska jag gosa med då?? Men i går så passade jag på minsann när Viska inte var i närheten. Med ett snabbt skutt hade jag hoppat upp till Sippo på tvättmaskinen och där låg vi å kurrade i femtielva timmar minst.

Kurr kurr kurr...


Så är det på mornarna som det är lite kris på goskontot. Jag vet inte varför, men jag är komplett gostokig och bara måste gosa med husse så mycket jag kan. Sippo har dessutom visat hur man gör för att få husses uppmärksamhet när han sitter vid datorn. Man ställer sig i vägen eller lägger sig raklång över allting.


Jam gillar dej husse. *spinner*

6 kommentarer:

  1. Förstår att du har bryderier. Hos mig är det så turligt att ingen mer än jag gör anspråk på husse, så jag får ha honom helt för mig själv. Bra att du kommit på ett knep att lägga beslag på din husse trots allt. Goskontot får ju inte bli tomt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken jamarns tur du har med en helt egen husse. Fast jag har det inte så dumt jag heller.

      Radera
  2. Jag tycker det är snällt av Sippo att lära ut hur man ser till att få ordentligt med gos framför datorn. Om du får ditt gos tillgodosett på mornarna kan ju Sippo och Viska får sitt gos andra tider på dygnet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam verkligen. Vi turas liksom om att vara hos husse. Jag vill ha gos på både morgonen när husse går upp å sen på kvällen i soffan. Men jag kan väl dela med mej lite.

      Radera
  3. Goset är ju jätteviktigt bra att du fick lite gos både här och där! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst e det? Så det e ju bäst om man passar på när man kan lixom.
      -Tindra

      Radera