fredag 14 juni 2013

Favoritgrannen

Kan ni tänka er att jag fick mer presenter av favoritgrannen än av husse??
Han köpte inte det minsta gottis till mig och inte katten blev det någon mjukmat igår heller. *surar*
Men favoritgrannen kan man alltid lita på. Jag besökte henne nämligen igår och då lovade hon att köpa presenter till mig idag och det löftet höll hon allt.

Här är favoritgrannens katt, Gumman.

Nosa, nosa. Det gäller att kattefiera varandra ordentligt.

Här hjälper jag till med att dekorera favoritgrannens soffa.
Husse blev tokig på mig, men favoritgrannen sa att det var okej.

Så idag kom hon över med presenter till mig.

Mjau? Är allt detta till mig??

Självklart delade jag med mig. Tyvärr var Viska upptagen med att gömma sig.

8 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till dina 12 år hos en toppenhusse! Jättesnällt av favoritgrannen att komma och fira dig! Fast det var kanske lite tack för hjälpen också? Med den fina soffdekoren. :) Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar tackar. Favoritgrannen är verkligen jamarsnäll. Fast att få lite ersättning för soffdekoren är ju inte helt fel.

      Radera
  2. Du ska jama till husse att han ska köpa godis till dig från mig, det har vi kommit överens om.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Husse muttrade något om det. Han frågade om jag inte kunde gå på egen tass till affären. Pffft.

      Radera
  3. Wishing you a wonderful weekend!...
    Hugs & Purrs,
    Kitty & Mum

    SvaraRadera
  4. Åh, vad du INNE hos Gumman och hälsade på!? Jag tycker det verkar litet läskigt att hälsa på inne hos någon annan, men du ser ju hur cool ut som helst! Och hon med, för den delen. Och vad mycket gottigt du fick, din favoritgranne verkar helt i klass med min!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Husse blev alldeles förskräckt första gången, men det visade sig vara helt ofarligt. Gumman är verkligen cool. *blink*
      Du och jag har nog världens bästaste grannar!

      Radera