torsdag 24 januari 2013

Husse trött

Husse har känt sig lite hängig i veckan, men först nu på morgonen så förstod jag hur illa det var. Han somnade om!! Det händer aldrig annars, att husse somnar om när han väl vaknat. Inte ens min persiennharpa fungerade. Visserligen spelade jag inte så högt, för jag tyckte faktiskt lite synd om min sjuka husse. Jag slutade till och med att försöka bryta mig in i köksluckorna. Så kom inte och säg att vi katter inte tänker på våra människor. *nickar allvarligt*
Så dagen har gått åt till att agera sjuk-katt och pigga upp husse med försiktiga jam och lite nosbuffar.

4 kommentarer:

  1. Gulligt av er att ta tass om husse. Alla behöver nog piggas upp :)

    =^.^=

    Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart vi ställer upp. Det är ju han som ger oss maten.

      Radera
  2. Vi skickar massor med spinnhealing, sjuka hussar är inte att leka med! Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackjam kompisar. Husse hälsar och säger att han känner sig lite bättre.

      Radera