måndag 1 april 2013

Viska är efterlyst


12 kommentarer:

  1. Hoppas att NÅN har sett henne och hör av sig!
    S N A R T !!!

    SvaraRadera
  2. Men kära vän hoppas att Viska kommer tillbaka snart. Hoppas det inte har hänt henne ngt eller att hon blivit instängd ngn stans. Håller fortfarande tassar och tummmar hårt för att Viska ska komma hem.

    SvaraRadera
  3. Lilla hjärtegrynet,gå hem till husse nu,han är så orolig för dig.

    /Labradormaffian

    SvaraRadera
  4. Men lilla Viska, har du inte kommit hem än!? Usch, så oroligt. Vi håller tummar och tassar för att hon bara åkt lite vilse på kvasten och snart är hemma igen.

    SvaraRadera
  5. Vi håller alla tassar och tummar vi har.Nosbuff

    SvaraRadera
  6. Kanske är det en fördel att påskhelgen är över får då kommer fler människor hem och chansen blir större att nån ser Viska. Hoppas hon snart tröttnar på att vara ute. Jag tror hon kommer tillbaka snart. Varför vet jag inte - det bara känns så.

    SvaraRadera
  7. Vi håller alla tummar och tassar för att Viska ska hitta hem igen! Tass och kram

    SvaraRadera
  8. Viska kom fram, för vi längtar efter dig!
    Matte säger, lägg ut mat, men jag vet att ni redan gjort det.
    Så här gjorde matte när jag gick i fällan: först var det en öppen restaurang där jag gick in och åt. När jag väl kände mig trygg därinne, och stod och smaskade, hade matte laddat på riktigt. Tjong sa det när luckan åkte ner! Jag blev rädd, men har inte ångrat mig en sekund.

    Kramar om er!
    Fjutten

    SvaraRadera
  9. lilla viska,vad ska du där ute i kylan att göra då?
    hitta hem till husses trygga,varma härd o goda mat nu..
    vi håller 12 tassar,3 svansar,10 tår och fingrar för lilla gumman,så hårt vi kan!

    kramar till en ledsen husse och stöttande pannbuffar från skruttan,leon och matte sari

    SvaraRadera
  10. Lilla Viska, kom hem nu så du slipper vara ute och rädd!
    Vi fortsätter hålla alla tassar, tummar och svansar!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  11. Gumman, kom hem!

    Xantippa

    SvaraRadera
  12. Håller tusen tummar o tår för att lilla pluttan ska gå i fällan fort fort fort...!!!

    Viska, kom fram!!!

    / Barbro

    SvaraRadera