måndag 1 juli 2013

Nedrigt av husse

Vet ni vad han har gjort?! Han ringde en hantverkare som lagade den trasiga garderobsdörren i sovrummet. Var ska vi nu ta våra tupplurar? Visserligen har jag inte sovit i garderoben så mycket sedan flytten, men ändå. Det är liksom principen det handlar om. Dessutom tog det knappt ett år. I förra lägenheten stod dörren bredvid garderoben i åtta år. Husse har blivit lite snabbare sedan flytten.

Nu blev jag helt plötsligt jättesugen på att lägga mig i garderoben. *suckar*
Så här såg det ut när vi flyttade in. Jamarbra tyckte jag.

Titta så trist det blev när dörren sattes fast. *suckar*



4 kommentarer:

  1. Den smartaste lösningen hade förstås varit att frakta dörren ner i källaren, eller på tippen, för den var ju litet farlig som den stod. Tänk om den ramlade på svansen? Dörrar är ett otyg som borde förbjudas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag med. Men lyssnar husse på vad en katt vill? Inte alltid, kan jag jama. Uschjam, dörr på svansen. *ryser*
      Jag håller absolut med om dörrförbud.

      Radera
  2. Tyvärr är ju tvåbeningars ögon så dåligt konstruerade att de tycker det ser snyggt ut när dörrar och annat är stängda. Det verkliga förhållande är naturligtvis det rakt motsatta - det vet ju varenda katt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Annat är det med oss katter, vi vet ju hur det borde se ut egentligen.

      Radera