lördag 20 juli 2013

Slappar lite

Det händer inte så mycket här hemma i dag. Husse ligger mest i soffan och sover. Han påstår att han laddar batterierna inför semesterslutet nästa måndag. Viska verkar ha glömt bort att hon blev klappad av husse i går. Så fort han kommer, så smiter hon mellan benen på honom och sätter sig vid matskålarna och jamar. Det är det enda stället hon inte flyr ifrån när husse kommer. Faktum är att hon jamar mest och högst av oss alla tre. Förstår inte varifrån hon får dessa röstresurser...
Så fick vi besök i går av en bekant vi inte sett på ett år. Husse blev jätteglad och berättade allt som hänt sedan sist och jag fick en kattplimang (tror jag) om att jag blivit smalare...



Glöm inte att köpa min bok.




6 kommentarer:

  1. Du får en kattplimang av mig också för att du ser så stilig ut och är så trevlig. Kan berätta att blogghjälpen beställt din nya bok hos ad-Libris. Hon har lovat att vi ska ha högläsning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å, tack så jättemycket. *gladsvans*
      Högläsning låter roligt. Den här gången gråter man inte av boken.

      Radera
  2. Mjau, vi ska oxå beställa din nya bok ngn dag här, mjau
    Blir spinnande sedan att läsa den.

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul. *gladsvans* Hoppas ni gillar den.

      Radera
  3. När man är tillräckligt sugen så finns röstresurserna där. :) Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam, det kan jag lugnt tassa under på.

      Radera