torsdag 20 februari 2014

Bråkar fortfarande med gamla bloggen

Husse fick ett ryck i dag och försökte för sjuttifemtonde gången att få ordning på alla mina bloggar. Jag har ju nämligen min blogg uppdelad på tre eller fyra olika ställen och som om inte det räckte, så försvann det ju 2.000 bilder för ett par år sedan. De flesta bilderna (tror vi) har vi fått tillbaka, men de ligger i en jamarns oordning och ger husse huvudvärk i kvadrat. Så det slutar oftast med att han suckar djupt och fäller en tår, sedan stänger han ner allting och lägger sig i soffan.

Dumma gamla bloggar att bråka med mig.


6 kommentarer:

  1. Jag har aldrig kollat min gamla blogg, och gissar att ingen annan gör det heller? Att få huvudvärk i kvadrat och fälla tårar låter jobbigt, så försök få husse att bli mindre ordningssam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joho då. Vi brukar kolla den lite då och då för att minnas lite. Vi tycker det är jamarkul.

      Radera
  2. Det verkar livsfarligt att försöka byta bloggsystem. Om blogghjälpen försökte skulle nog inte bara min blogg försvinna utan säkert många bloggkompisars också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kan jag lugnt tassa under på att det är. Det är helt klart det dummaste husse har gjort. TRE GÅNGER OCKSÅ!

      Radera
  3. Aj så besvärligt! Låter som det är klokt att vara kvar där man är..Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmmm, i alla fall tills någon kunnig tar tass om det i alla fall. Kontakta närmaste supporterkatt.

      Radera