fredag 7 februari 2014

Helg

Jaha-jam, då var det helg igen då. Det brukar innebära lite extra gottis här hemma. Dessutom fick vi hem ny kattmat och kattsand som vi ska testa. Husse säger att kattmaten är till mig och att kattsanden är till tjejerna, för att "jag skulle säkert protestera mot den nya sanden på mitt egna lilla sätt." Jag förstod inte riktigt vad husse menade, men så förklarade han att sist jag fick kattsand jag inte var nöjd med, så lämnade jag en hög på köksgolvet. Ahem. Host. Harkel. *nosrodnad*


8 kommentarer:

  1. Finns det vittnen till att det var du, kan ju lika gärna varit husse fast han inte minns det.

    Nospuffar från Molly.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mjahahaha-jam. Jag ska ta upp det med husse när jag befinner mig på säkert avstånd.

      Radera
  2. Jag tycker i alla fall att det var en ganska blygsam protest. Tydlig men avvägd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mjam, husse tyckte inte att den var blygsam direkt. Men den funkade ju.

      Radera
  3. I bland MÅSTE man ju visa tvåbeningar på ett MYCKET konkret sätt annars fattar de ju INTE!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt! Om de inte var så förjamat trögtänkta, så skulle vi liksom inte behöva visa så tydligt.

      Radera
  4. Eftersom våra kära människor har lite svårt att förstå våra jam ibland så får vi ju visa på andra sätt när vi inte är nöjda. Hoppas det blev mycket gottis.Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamvisst är det så, men våra människor blir liksom halvt hysteriska när vi gör det.
      Det blev faktiskt en ny sorts torrisar - smaskens!

      Radera