tisdag 20 augusti 2013

Gos med husse

Nu har Tindra fått låna min blogg så mycket, att nu är det min tur. Husse har suttit och rotat igenom ännu fler gamla album och då hittade han ett där jag låg i hans famn och gosade. Det är inte så ofta jag gör det längre.



Jam har dig nu husse och jam släpper dig aldrig.

Fuskis! Du kittlas ju! 



Men nu måste vi göra oss i ordning för Pumas födelsedagskalas. Han fyller hela fem år!
Det är bara att svida om till festpälsen och tassa iväg så fort det bara går.
Party! Party! Party! *springer i cirklar*


10 kommentarer:

  1. Mys, mys! Jag vet inte vem som ser ut att njuta mest?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade det rätt bra båda två. *kurr*

      Radera
  2. Jag tror husse saknar era gosstunder. Det skulle jag göra om jag vore han. Kanske skulle de börja gosa lite mer med honom? Om min mage mår bra ses vi ikväll hos Puma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag med. Men det är så stressigt mellan tupplurarna. Men jag ska nog försöka fixa in lite gos mellan passen.
      Hoppas verkligen på att parta med dig.

      Radera
  3. Klart ni måste gosa mera! Det är ju så mysigt! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, om husse bara kunde sluta klaga när jag vill gosa. Det är väl inte mitt fel att han kollar på tv eller sitter vid datorn just då.

      Radera
  4. Men mjausan, så gosiga bilder på er, tassar om.
    Mjausan mjaha, det är fest hos Puma, det har vi missat, suckjam, ska försöka tassa över dit innan maten tar slut, fnissjam

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland måste även tuffa säkerhetskatter få lite gos. Ja, det är nog verkligen bäst att ni tassar dit innan allt är slut.

      Radera
  5. Ser mysigt ut, tror husse också saknar goset. Men husse måste ju klara att både kolla film och gosa, matte kan ju eller visst ja, han är ju hane av mänsklig art...de är lite bristfälligt utrustade på det sättet. De brukar klara en sak i taget, sen trasslar det till sig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Husse har ingen vidare simulantförmåga, eller vad det nu heter. *nickar*

      Radera