torsdag 14 augusti 2008

Åh, va spännande!

Fattade inte vad det var med husse på morgonkvisten. Han brakade ur soffan så tidigt att knappt vi katter hade vaknat. Vet inte om det var planerat eller om det var för att han tappat känseln i armarna. Han gör ofta det när han sover i soffan min husse. Förstår inte varför han envisas med att sova där då. När jag sover så är det viktigt att tassarna inte somnar, då skulle jag byta plats omedelbart.
Efter andra koppen kaffe så blir han lite mer mänsklig. Jag låg uppe vid datorn och visade att det var dags att bli kliad på magen.
Medan husse kliade och kraffsade mig, så sa han at "E" ska komma över idag. Hon har varit på semester i flera veckor. Oj vad det vart ensamt här hemma då. Inga besök, ingen som kom över och kliade mig på magen. Fick nöja mig med husse. *sniff*

Jag är så spänd över besöket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tror jag ska lägga mig under sängen och putsa svansen lite. Den är väldigt viktig.
Återkommer senare och berättar vad som hänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar