fredag 29 augusti 2008

Tråkigt väder.

Usch och fy. Det har bara varit molnigt och trist ute. Nu märks det att hösten är på väg, men inte på grund av det dåliga vädret. Det handlar snarare om att jag ny utvecklat en enorm extrapäls utanpå den vanliga pälsen. Normalt skulle ju det vara skönt då det är kallt ute, men jag är faktiskt innekatt. Jag funderade en stund på om jag skulle be husse raka av mig lite. Men då skulle man väl se ut som en såndär "skin-cat" det är bara grova kängor till tassarna som saknas.

Annars har det faktiskt varit en väldigt lugn vecka. Jag jamade lite med katten Gustav i går. Vi var rörande överens om att våra hussar och mattar, är ena taskiga ena som släpar stackars oss till kattpensionat och veterinärer och jag vet inte vad.

Tyvärr har jag inga bilder att lägga upp, då husse inte kan bestämma sig för vilket program han vill använda för att sortera bilderna. Detta har nu resulterat i att alla bilder ligger i en salig röra på datorn säger han. Men jag har kollat både ovanpå och bakom datorn, inte ett foto såg jag. Misstänker att han försöker dra mig vid svansen. Detta måste undersökas. Jag får återkomma med en rapport vid senare tillfälle.
Klart Slut,
/Sippo - den smygande katten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar