torsdag 14 augusti 2008

Jaha, då var det över.


Jovisst, nu har hon åkt hem igen och lämnat mig helt ensam. Nästan ensam, husse räknas väl lite och Snuffe med kanske. "E" var jättesnäll mot mig, trots att jag ignorerade henne i början. Jag var lite sur för hon varit borta så länge. Men när hon började vifta med ryggsäcken, då kunde jag inte stå emot längre. Remmarna är så roliga att tugga på. *mums*



Jag lät mig bli lite kliad och kraffsad på och snart så var vi vänner igen. Tur att man inte är långsint av sig.


Snuffe var också road. Antar det har att göra med råttan som slängdes hit och dit i vardagsrummet. Killen blev ju tokig och jagade råttskrället över hela lägenheten. Betänk nu också att det är en tygråtta. Sånt sysslar inte jag med. *fnyser*


Sen skulle husse borsta oss trodde han. Vet inte riktigt varför, men varje gång husse borstar eller klipper oss, så får man sån lust att bita i sakerna. Det slutar oftast med att vi drar åt varsitt håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar