lördag 30 augusti 2008

Nytt sällskap

Jomenvisst. Jag såg den lille rackaren när han låg under en lövhög intill nätet. Men så fort Snuffe och Jag närmade oss, så blev han skogstokig och började fnysa och morra åt oss. Jag menar, ursäkta!? Är det inte min tomt som vi är på, va? Kom inte här och stick upp... bokstavligen talat, stick inte upp.
Husse flippade så klart ur, och sprang runt och letade efter kameran som han hade i fickan. Sen var det bara att plåta den lille rackaren. Men jag misstänker att han inte alls var sugen att vara med på bild. Dumma husse som inte respekterar djurs privatliv. Fast vad kan man förvänta sig av en tvåbening?

Och vet ni vad jag tror? Jag tror faktiskt att det är Igge's unge. Igge som husse fotade när han... ehh, lekte med fröken Igge en morgon. Där ser man hur det kan gå. Nu ska jag sätta mig i fönstret och övervaka, så ingen stör lill-igge. *tass*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar