fredag 5 september 2008

Gårdagen

Jaha, då har husse slarvat och inte bloggat sedan i förrgår. Det är inte bra. Fast det har ju inte hänt så mycket ändå. Fast lite avdrag på lönen blir det nog.

Jo, husse tog med mig på promenad igår. Det var rätt mysigt trots blåsten. Det är ju så lustigt väder. Ena sekunden är det jättevarmt och man svettas pälsen av sig, sedan är det plötsligt halv orkan och blåser bort resten av pälsen.

Under patrulleringen så hittade jag faktiskt ett basebollträ i buskarna. Husse blev lite mistänksam över att någon lagt det där, men jag förstod ju direkt att det varit små flodhästar som spelat baseboll i buskarna. Dom gillar buskar har jag hört. Husse påstod att det var mitt trä som låg där. Men hur skulle jag kunna spela egentligen va? Jag har ju ingen att spela med.

Jag hittade även ett ställe där gräset var jättemumsigt. Jag kunde promenad med sippo 004inte låta bli att tjuvsmaka lite, trots att det inte var mitt gräs. Husse ryckte och drog i mig, men jag vägrade flytta mig innan jag fått äta klart. Inte varje dag man hitta sådana här guldgruvor ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar