torsdag 11 september 2008

Inga rättigheter alls.

Usch och fy. Jag var inte på min kattkompis Gustav's blogg och nosade lite. Det var minsann pälsresande saker jag såg där. Hans matte har satt en tratt på skallen på stackaren så han ser ut som en parabolantenn på tassar. Gå in på hans blogg och titta. Stackars stackars Gustav.

Som tur är så skulle husse aldrig göra så mot mig. Inte om han vill ha huden i ansiktet kvar i alla fall.

Annars har det varit en tråkig dag. Husse har bara gått omkring och suckat hela tiden. Till slut så började även jag sucka, men då fick det vara nog. Jag stämde upp till allsång från fönsterbrädan. Efter första versen av "Lilla fågel blå" så kom husse rusandes med den otäckta blomsprutan. Han är ju inte klok ju. Som tur är så har man ju fyra snabba tassar och bra lokalsinne, det var bara att springa in under sängen och gömma sig. Detta roade vi oss med hela eftermiddagen.

Elaka husse. Jag ska stoppa ned hans hand i brödrosten när han sover. *fnyser*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar