fredag 19 september 2008

Lyckliga jag

Husse kom hem med en present till mig i dag. Först var jag lite skeptisk, men efter att ha testat den så blev jag överlycklig. Han hade nämligen köpt en ny sele till mig.
Min nya sele.

Den funkar ju rät bra i alla fall.
Den här selen sitter nämligen inte åt så kattans hårt om magen på mig. Så är den mycket smidigare än den vi hade innan, eller snarare som jag hade innan.


Husse ville bara testa den på mig, men så fort jag fått den på mig ville jag ju ut. Han kan ju inte bara sätta på mig selen och fresta mig utan att ta med mig ut en sväng.
Vi tog en liten promenad utanför huset och jag testade svängradie och bekvämlighet, genom att kasta mig in i buskarna och rulla runt lite. Den får klart godkänt av mig. Fyra tassar av fyra möjliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar