måndag 1 september 2008

Myyyyysigt...

...att bli kliad på. Ibland när husse får besök, då brukar folk klia mig så fort dom kommer åt. Så brukar jag få beröm för min fina och glansiga päls. *stolt svansvift* I dag var inget undantag. Jag blev kliad bakom öronen så jag blev alldeles matt i tassarna. *spinner*
Senare på dan, efter myyycket tjatande från min sida, så blev det en liten promenad. Vi, det vill säga jag, spanade efter inkräktare och annat löst folk. Jag såg ett par tvåbeningar som verkade misstänkta, men eftersom husse pratade med dom, så är det väl okej.
Patrulleringen fortsatte till cykelställen där jag konstaterade att någon annan hade varit där och markerat. Det gillar jag inte. *fräser*
Jag så åt husse att vänta lite medan jag markerade över det viktigaste. Jag tänkte även passa på att läxa upp grannkatten, men det fick jag inte för husse. Så jag fick helt enkelt nöja mig med att gnida mig mot stolpen och sedan stirra på kattskrället. Det här är nämligen min stolpe nu.
Kurr...

Vad glor du på katt? Det här är min stolpe nu! *stampar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar