söndag 28 december 2008

Simon's Cat 'TV Dinner'

6 kommentarer:

  1. Hallå Sippo. Hur har du lyckats att få in videoklipp från youtube? Jag har försökt och letat överallt, men jag kan inte komma på't! Vill en smart katt som du hjälpa en vilsen tvåbening?

    SvaraRadera
  2. Jam på dej Sippo!
    Kul med en bloggkompis :-)
    Här finns det ju massor med intressant läsning som du har tassat ner. Några filmsnuttar har jag nosat på i kväll. Fortsätter i morgon.
    Tass från Liza!

    SvaraRadera
  3. Visst hjälpe jag en vilsen tvåbening. Jag tassade in på youtube och så klickade jag på "lägg upp på en blogg." Jag tror att man måste vara inloggad för det. Hoppas det hjälper. *kurr*

    SvaraRadera
  4. Du är så välkommen att nosa runt här på bloggen Liza. Alltid kul med bloggarkatter som är på besök. Tass så länge.

    SvaraRadera
  5. fniss, fniss den filmen var kul. Nu vet jag exakt hur man ska göra. Har sett en liknande som handlar om sovande tvåbeningar. Ha det gott

    SvaraRadera
  6. Den där kissen är en riktigt smart en. Han måste gått i skola för commandokatter. Tyckte jag kände igen ett par av hans manövrar. Tass på dig och ha det jamigast.

    SvaraRadera