måndag 1 december 2008

Med svansen i topp gick jag bort.

Sorgligt men sant. Jag var den första finallisten att åka ut. Måste erkänna att jag är lite ledsen. Har till och med gråtit lite i dag. Fast jag ju trots allt en katt och väljer därför att åka ut med svansen i högt läge och med stolt blick.

Ett stort mjaou, vill jag ge till alla som stöttat mig genom denna hårda prövning. Det var knappt så husse trodde på mig när han först anmälde mig, men jag visade honom allt. Jag visade alla katter som skrattat bakom min svans, att även jag kan göra storslagna saker.

Jag hoppas Elvis och Gibbe ser mig från sin katthimmel och är stolta över mig. *sniff*

6 kommentarer:

  1. Jag får så mycket beklaga sorgen. Fast det är ganska skönt att du inte blev lussekatt och hamnade på kakfatet...roligare saker finns här i världen

    SvaraRadera
  2. Så här är det nog. Du var alldeles FÖR fin för den här tävlingen, så de andra röstade ut dig för du var största hotet! Därför åkte den bästa ut först. Så det så.

    SvaraRadera
  3. Åhhh, det tänkte jag inte på. Så måste det vara. Eftersom jag är en bloggarkatt, så gaddade alla ihop sig mot mig. En såndär.. uhm hum, pakt heter det visst.

    SvaraRadera
  4. Joo, att hamna på kakfatet kan ju inte vara så kul förstås. Kanske var bäst att det blev som det blev. Mjaou så länge.

    SvaraRadera
  5. Vi är i alla fall dom bästa katterna och tänker man efter så kom vi ju faktiskt först....fast från slutet och nån måste ju göra det!;o)
    Tycker i alla fall att du är en häftig kattherre!
    Hälsningar Snuttan dagens lussetärna!

    SvaraRadera
  6. Nämen mjaou! Åh vilken glädje att du tassade in här. Trodde nästan att alla andra katter skulle peka tass åt mig och retas. Du har fullkomligt rätt, någon måste ju komma först som sist, så egentligen är jag då förstaplatskatt och du andraplatskatt. Katten vad vi är bästigast. Detta måste firas med en rejäl dos kattmynta. Mjaou så länge.

    SvaraRadera