tisdag 7 oktober 2008

Mumsigt gräs

kattgräs 002 Husse har jobbat i över en vecka med att odla kattgräs. Han började med att följa instruktionerna som sa att dom skulle förvaras mörkt. När det inte funkade så kastade han instruktionerna och satte formerna i köket. Plötsligt så ploppade det upp jättemycket gräs. Jag råkade nämligen se det i går när jag nosade runt i mitt misshandlade kök. Jag blev jätteglad, för kattgräs är verkligen mums ska jag säga.

Tyvärr så tyckte husse att det skulle få växa ett pkattgräs 001ar dagar till, så vi inte sliter upp gräset tillsammans med all jord. Vi testade det en gång och la resterna i husses säng. Det uppskattades inte alls. Nu väntar vi med spänning på att det ska växa klart så vi kan få mumsa i oss allting. mmm... godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar