tisdag 14 juli 2009

Ordning och reda

imageVar ute på en morgonpromenad med husse och kollade området. Det var lagom varmt och så fläktade det så härligt i pälsen. *spinner* Jag passade på att kontrollera p-platserna samt garagen. Det var ju någon som saboterade mitt garage för en tid sedan. Som tur är finns det snälla människor som fixar till det andra förstört. Men även dom blir ju lite trötta när det bara ska förstöras.


“Baksidan av mitt garage”

imageAtt kontrollera p-platserna med husse är alltid lika givande. Varje  gång vi går förbi kontroll-tanten eller om det var kontrollanten, så fnyser husse och spottar åt den. Jag frågade vad den hade gjort, men ingen ville svara. *mutter*
Efter att förgäves försökt att starta en dialog mellan parterna, så gav jag upp och fortsatte patrulleringen. Nu var det dags att kolla upp sopstationen. Det ryktas om att det finns folk som kastar allt möjligt vid sådan ställen. Även kattungar… *ryser*

image
“Bäst att kolla ordentligt så det inte ligger några stackars kattungar här. Den här gången så var det lugnt.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar