onsdag 30 december 2009

Självupptagen?

Snuffe har nått nya höjder när det gäller att vara självupptagen. Jag tror att hans framgång som gästbloggare här har gjort honom lite styv i korken. Titta här bara.

301220091685
*bökar runt* “Meh, de é massa skräp här juh. Ah, där é mitt foto.” *kramar fotot*

Själv nöjer jag mig med en mer neutral bild på undertecknad katt. Men den måste ändå tillmötesgå mina fans krav på idolbild.

301220091686
“Kan han lägga upp skrytbilder, kan väl jag det med.” *fnys*

16 kommentarer:

  1. Men Sippo, jag tycker du kan bjuda Snuffe på lite utrymme i media. Jag menar, ALLA vet ju vem som är den riktiga stjärnan! Du är ohotad. Och även om Snuffe kommer ikapp så småningom så går han ju inte om dig, you are the leader, sörru.

    SvaraRadera
  2. Äsch då, eller oj menar jag ju. *generad* Du jamar så snälla saker till mig. *krafsar med tassen*

    SvaraRadera
  3. Du är så stilig Sippo! Du är ju den STORA stjärnan så låt du Snuffe ta lite plats, det är nog bra för hans självförtroende. Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dom andra, din status som vår store ledare kan liksom aldrig ifrågasättas, hur många bilder Snuffe än lägger ut. Så det så.

    SvaraRadera
  5. Dui & Deco: Hans självförtroende verkar det inte vara något större fel på. Han brer ut sig här hemma som ett annat lapptäcke. Fast storsint som jag är så delar jag med mig.

    Gustav: Skönt att veta att jag fortfarande är den ledande bloggkatten och inte Snuffe. Det hade ju varit lite pinsamt om han tassat förbi mig efter ett par inlägg. *generad*

    Snuffe hälsar till alla och tackar så mycket. Nu ska han visst ge fjädervippan en omgång till. Suckjam.

    SvaraRadera
  6. Mjauufniss...Mys ♥ Jam & Kram samt **Gott nytt mjauår 2010***

    SvaraRadera
  7. Jag får jama detsamma. *nosbuffar*

    SvaraRadera
  8. Å Sippo, va du e storsint! Natuligtvis kan Snuffe inte bli mer poppis än du e, så ja tror inte att de e nån risk å låta honom va me å blogga lite. Då får ju du lite avkoppling oxå,du som har så mycke att göra som säkerhetskatt. Ja har lärt mej mycke av dej å när farbrorn me rören va här så kolla ja han ordentligt. Han va en bra kille som gilla katter!
    gammelmatte har sagt att de e dax å önska gott slut - va nu de e för någe? - men hon brukar ha rätt, så då gör ja de då - gott slut alltså!
    varma tassar från Conny klosterkatt

    SvaraRadera
  9. Jag håller med Kattson och de andra. Alla vet ju vem som är stjärnan på bloggen. Snuffe kan aldrig ta din plats! Ibland får man bjuda till lite. Jag vet ju själv hur det är med Trazzel och nu vill Zaga oxå ha en tass med i spelet. Och ja, det är motvilligt men jag vill ju inte va ego...*nosbuff*

    SvaraRadera
  10. Conny: Storsint och lite avkoppling tycker jag låter utmärkt. Kul att du lärt dig av mig, känner mig ju jääättestolt! *svansdans* Så ska man väl jama god fortsättning också. Tyckte husse nämnde det. *tass*

    Maya: Ni har nog rätt. Vi katter är ju kända för att vara storsinta och timida varelser. *ahem*

    SvaraRadera
  11. Ett alldeles särskilt Gott Nytt År till en alldeles särskild GentleKatt i svart kostym!
    *spinner*
    GosBuff och SvansDans Wikki

    SvaraRadera
  12. Men Wikki då, nu får du ju MIG att rodna. *trampar osäkert* Ett tackjam ska du ha och så jamar jag detsamma till dig. *nosbuff*

    SvaraRadera
  13. Vi läser gärna inlägg av er båda. Lite olika infallsvinklar bara, men det är förstås DIN blogg, det kommer man inte ifrån. Vi blev så jamarns glada över idolbilderna. Ska be matte sätta upp dem på kylskåpsdörren i stället för dumma magneter. Hrm, men Sippo? Du kallade väl oss inte för kattfan? Kurr och burr.

    SvaraRadera
  14. Snuffe hälsar och tackar. Han ska försöka komma med en ny vinkel vid tillfälle. Nä, kattfan är änglish och utjamar kääätfäääään. Väldans interternationellt.

    SvaraRadera
  15. Det är inte värt att du släpper Snuffe för långt, det kan stiga honom åt huvudet. Jag kan ju inte sticka under stolen med att det är roligt att läsa bägges inlägg men du är ju säkerhetskatten utan all tvivel.

    Taxkramisar.

    SvaraRadera
  16. Hm, det är så här det börjar alltså? Snart startar han väl en egen blogg. *mutter* Men jag ska hälsa honom.

    SvaraRadera