torsdag 5 februari 2009

Beslutsångest

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Husse började för flera år sedan att skriva på sin tredje bok om katter. Dom två tidigare försöken gav han upp då hans katter blev sjuka och fick resa bort. Boken som han nu har skrivit på i många år, är bara halvklar. Jag misstänker att han inte vågar börja skriva mer av rädsla för mitt liv.

Nu har jag övertygat husse (mer eller mindre) att han ska skriva klart. Men jag vet inte om jag ska lägga ut den här så alla kan få läsa om mina spännande upptåg och hjältemodiga insatser, eller om det bara ska vara min privata dagbok. Inte för jag skriver någon, det gör ju bara tjejer...eller?

Jag känner mig som ett förvirrat morrhår. Hur i hela Tassholmen ska jag gå vidare? *jämmer*

4 kommentarer:

  1. Jag tycker du och din husse ska lägga ut den på nätet så vi får läsa den också!
    Hälsa till din husse att min mamma håller med mig om det!
    Du och din husse tassar alltid ner så mycket bra saker. Så det skulle vara jättekul att få läsa lite mer om era äventyr.
    *svanskrok till dig Sippo*

    SvaraRadera
  2. Hm, då jag alltid värdesätter jamen från mina kära vänner, så blir det nog så. Jag ska genast be husse att förbereda första utkastet. *svanskrok tillbaka*

    SvaraRadera
  3. Skulle förstås vara intressant att läsa en tvåbenings uppfattning om oss. Säg åt din husse att han lägger ut den, så att vi kan studera den och göra nödvändiga tillrättalägganden. Eller har du korrekturläst redan, och avlagt synpunkter? Tass!

    SvaraRadera
  4. Mjaaa, jag var ju tvungen att korrekturläsa det jag inte själv skrivit. Men det är ju inte helt omöjligt att jag missat något, så att säga. Ska be husse att lägga upp en del av den i alla fall. Tass tillbaka.

    SvaraRadera