tisdag 3 februari 2009

Inget spännande i dag heller

Sippo i buske 1

Börjar nästan tro att jag skrämt bort alla flygande fän och katter. Jag var så desperat efter något spännande att blogga om, så jag kollade in dom lokala buskarna efter nyheter.

“hoho, något spännande på gång eller?”


Sippo i buske 2Men det det var bara att inse faktum. Varenda en hade gått och lagt sig. Inte ens daggmasken Börje hittade jag. *sniff*
Stackars stackars Börje. Tror snart att jag får leta upp en annan kompis.
“Nähä, helt tomt var det.”

2 kommentarer:

  1. Men hallååå, Börje sover ju sin skönhetssömn tills våren, du får ge dej till tåls. Det är ju stenhårt i backen så han får ju ont i huvet om han ska böka omkring därnere.

    SvaraRadera
  2. Men jag vill inte vänta. Jag vill jama med Börje NU! Dumma säsongsbetonade Börje. *mutter*

    SvaraRadera