lördag 21 februari 2009

Husse gråter och det gör jag med...

Husse satt och surfade på nätet och läste olika tidningar och artiklar, precis som han brukar göra. Plötsligt blev han blek som ett spöke och började skaka.

Det han läste på nätet var så fruktansvärt att jag för ett tag trodde han skulle dö på fläcken. Vi vill varna alla för att det som visas på sidan är så fruktansvärt hemskt.
-Sippo, gråtande katt.

-----------------------
Jag hittade den här länken/sidan efter att ha letat runt lite. Det hela började med en tråd som jag snavade över på ett forum om djur. Först fattade jag inte vad det var jag såg. När den första chocken lade sig så blev jag illamående.
Sidan som jag länkar till länkar till olika sidor på nätet som visar det vidriga klippet. Men jag rekommenderar INTE att se på det. Jag såg den version som sändes på nyheterna i USA och det var mer än nog.

Jag hoppas inte jag bryter mot någon regel/lag eller annat tjafs. Normalt skulle jag inte ens lagt upp det på Sippo's blog, men jag blev så förb...

-Sippo's husse.

KATTPLÅGARE

Skriv på för vår kattkompis Dusty!

5 kommentarer:

  1. Meow Sippo, vad hemskt att din husse hittade en sait med kattplågare ;(
    Sådant gillar inte vi. Vi kan inte titta på sådant där hemskt.
    Kom gärna och hälsa på vår blogg igen.
    Tass på dig Sippo
    Mimmi
    Chicko
    Tarzan
    Sessan

    SvaraRadera
  2. Kompis - Nä, det var jätteotäckt. Jag blev alldeles blek i pälsen. *rys*

    Mimmi - Jo, det var ju liksom inte riktigt vad husse letade efter. *sniff*

    SvaraRadera
  3. Vågade inte titta! Men mamma har skrivit på protestlistan! Nu måste jag krypa in i min koja tills jag mår bättre igen.

    SvaraRadera
  4. Ge din mamma en stoooor kram och puss på nosen. Vi jamas igen. *nospuss*

    SvaraRadera