tisdag 9 februari 2010

Snuffe

In da jungle da might jungle, the lejon sleeps tonaaajt....

18 kommentarer:

  1. *vift vift vift*
    Min matte säger att det var en svensk grupp på 60-talet som sjöng den låten...
    VET ni vad den hette???

    The HOUNDS!!!

    *stolt*

    Fnissvoff, fnissvoff!

    P.S.
    Jag kan vara med och bakgrundsyla...aooooa aooooa aoa..
    D. S

    SvaraRadera
  2. Jaså, lejonet har somnat,jag tycker att Snuffe ser rätt vaken ut.

    Taxkramisar.

    SvaraRadera
  3. *vift vift vift*
    Hörni taxarna!
    Vill ni vara med i min doakör "The New Hounds"???

    *knäpper takten med klorna*

    SvaraRadera
  4. Åh, det hade jag ingen aning om. Så då är du nästan lite avlägsen bekant eller släkting med gruppen?! *imponerad*

    SvaraRadera
  5. Men det måste nog vara en kastrerad hund som sjunger, säger matte... för det är nog en kastrat som ylar i låten, tycker hon *fnissar*.

    SvaraRadera
  6. Har ni en djungel hemma?? Wow. Tasskram

    SvaraRadera
  7. Jo, fast den e av plast liksom.
    /Snuffe

    SvaraRadera
  8. Bäst att du ser upp Sippo så inte Snuffe plötsligt börjar tro på allvar att han är ett lejon!

    SvaraRadera
  9. Så fin du är där. Rena Lejonkungen ju :)

    Tass!

    SvaraRadera
  10. Så schtilig Snuffe är på bilden! En riktig djungelkatt! Vi tycker att bilden kan fungera som en kattmoflagebild också, som Puma efterlyste. Snuffe ser nästan ut att ha grönska på huvudet för att bättre kunna jaga gnuer. Eller i alla fall gråsparvar? Kurr och burr.

    SvaraRadera
  11. De' va' prexis de' ja' tänkte på när ja' jömde mig vid plastblomman. *tass*

    SvaraRadera
  12. *fnissvoff*
    Det skulle kunna vara stackars Janne Önnerud som veterinären gett sig på...

    *rullar runt på golvet med tassarna på magen, fnissande*

    SvaraRadera
  13. Vilket bra kattmoflage ställe du hittat Snuffe. Lika bra som våra ställen. Men vi undrar lite vad det är du ligger i?
    Har även Sippo något så bra ställe att gömma sig på kanske?
    Tass/Puma

    SvaraRadera
  14. Sippo brukade använda plastblomman bakom mig, som kattmoflage när han var ungkatt. Ja' ligger i en kattkoja som husse köpte till Sippo och hans fästmö för flera år sedan. Men eftersom Sippo inte använder den, så jör ja' de'.
    /Snuffe

    SvaraRadera