lördag 31 oktober 2009

Nosologisk undersökning

Hittade något underligt i mina buskar när jag nosade runt i dag. Husse stod som vanligt och glodde åt fel håll, så han missade nästan den nosologiska undersökningen.

311020091435
“Hm, vad skådar mitt högra öga?”
311020091438
“Undra om man kan se bättre uppifrån…”
311020091439
“Nähä, då får jag väl krypa in och kolla då.”

Vad var det jag hittade då? Ja, det kan man verkligen undra. För så fort jag hade plockat ut det från buskarna och börjat provsmaka lite på det, så ryckte husse bort mig så sa “usch!” Vad menas?!

8 kommentarer:

  1. Spännande, vad var det för något? Taskigt av husse att inte låta dig smaka. Tasskram

    SvaraRadera
  2. Ingen aning om vad det var. Nedrans husse drog bort mig innan jag han undersöka ordentligt.

    SvaraRadera
  3. nämen sppo,vad är det du hittade i buskarna?

    SvaraRadera
  4. Jag vet ju inte. Husse drog bort mig innan jag hann undersöka. *suck*

    SvaraRadera
  5. Men Sippo, det är ju så här människor är. De har ingen respekt för oss katter och vår utbildning. Det är så typiskt dem att tro att de alltid vet bäst. Med vilken rätt tar han ifrån dig det du genom noggrann analys valt att undersöka närmare?? Typiskt! Kattson

    SvaraRadera
  6. Du jamar så rätt så. Okunniga drumlar till tvåbeningar. *mutter*

    SvaraRadera
  7. Tassa tillbaka imorgon och kolla...låtsas som om du har något annat för dig. Vi måste bara få veta vad det var! Tänk om det var något ÄTBART?

    SvaraRadera
  8. Jag ska försöka smyga fram och undersöka utan att han märker något. Jag rapporterar senare.

    SvaraRadera