fredag 9 oktober 2009

Pinsam husse

Tog en uppfriskande skogspromenad med husse. Jag har nämligen hört att terränglöpning är nyttigt. Fast den som sa så tänkte nog inte riktigt på hur klumpiga människor är. Det fanns inte en taggbuske i hela skogspartiet som husse inte fastnat i. Jag tror bestämt att 98% av skogslivet flydde när han började gorma åt skogen och taggbuskar. Oj så jag skämdes då.

091020091375
“Kan du inte bara njuta av skogsturen husse?”
091020091373
“Suckjam så pinsam du är. Nu går jag. Man skäms ju för dig.” *svansknyck*

Efter den (för husse) otäcka skogen, så spelade vi lite “sparka frukt” på innergården. Tyvärr blev det ingen filmsnutt för husse hade tappat känseln i fingrarna. Säger han i alla fall.

091020091372
“Vadå ingen filmsnutt?! Menar du att mina konster och dribblingar var helt i onödan?! Är det så du menar??!!”

7 kommentarer:

  1. Trots en pinsam husse måste vi säga att han är väldigt duktig på att ta kort. Du är utomordentligt stigig, särskilt på den sista bilden. Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Ja stilig var det ju vi skulle skriva..

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket. *röd om nosen* Husse hälsar och tackar han med.
    Nosbuff tillbaka.

    SvaraRadera
  4. Håller med dig, liite pinsam var han ju. I skogen måste man förstås vara TYST, annars är all jakt helt utesluten. Där måste han bättra sig om du ska få något byte. Hoppas du får en lugn och bra helg i alla fall! *kompistass*

    SvaraRadera
  5. O Sippo, du är så jättestilig i din svarta frack med vitt skjortbröst. Sixten "skyggisen" har också så där fin dress. Jag tycker att svart är så läckert. Min bror Aragorn var helsvart - ja, riktigt ordentligt svart! - men svart/vitt är inte dumt det heller, men måste alla killar sparka boll (frukt)?

    SvaraRadera
  6. Ja vad skall man säga om tvåbeningar? Smälta in i naturen är ju inte deras starka sida direkt. Förstår att du skämdes.

    Styrketass!

    SvaraRadera
  7. Gustav - Du förstår vad jag måste stå ut med va? *suckar* Typiskt tvåbeningar. *mutter*
    Ha braig helg du med. *tass*

    Imma - Tack snälla sötnosen! *generad* Jag är faktiskt väldigt stolt över min frack. Att sparka boll, eh frukt, är något jag gärna gör på hösten eller våren faktiskt.

    Nea - Som att släpa runt på en väsnande brummis i skogen. *jämmer*

    SvaraRadera