lördag 3 oktober 2009

Skräp

Vad är det för marodörer som skräpar ner i mitt revir?! *fräser ilsket* Det var på min morgonpatrull som jag upptäckte att min gräsmatta vid cykelstallet inte såg ut som dagen tidigare. Det gjorde mig lite förundrad eftersom jag då inte gett tillstånd att skräpa ner. Efter att undersökt brottsplatsen efter spår, så tassade vi, eller jag – vidare.

031020091322
“Någon som inte gillade dagens tidning?”

Nästa del av reviret var skogspartiet. Förväxla inte detta med kattpartiet, då skogen inte håller på med politik. Inte som jag vet i alla fall.

Så kollade jag mina utebord lite snabbt. Jag var nämligen orolig för att det otäckt vita hade skadat dom. Men som tur var så var ingen skada skedd. Jag passade till och med på att leka lite. Det ni.

031020091323
“…och Sippo dribblar allt längre bort från husse och det blir MÅL!”

8 kommentarer:

  1. Tråktyper som skräpar ner! Och så har de mage att gnälla på oss när vi uträttar våra behov och gräver över! "fnys"
    Tasskram

    SvaraRadera
  2. Nea - Ibra-vem? Är inte det den där token som springer efter en boll?

    Dui & Deco - Där jamade ni mitt i prick mina vänner!

    SvaraRadera
  3. Men vad har du för smutsgrisar i ditt område? Läge för en städpatrullering

    SvaraRadera
  4. Det där ser lovande ut Sippo, snygg tassföring där, och 1-0 till Sippos KTBF(KattTassBollsFörening. Heja Sippppppoooooo friskt humöööör, tungan hänger utanfööööör!

    SvaraRadera
  5. Maya - Tror nästan att grisarna blir förolämpade. Jag ska fundera på städpatrull, men då blir det övertid och annat.

    Fjutten - Tack så mycket. Man lärde sig ju lite när jag spelade sparka kotte med husse. *hänger med tungan*

    SvaraRadera
  6. Ja de e han. Förstår inte varför de där fotbollskillarna inte får en boll var, så slipper de och springa och jaga varandra.

    Tassen!

    SvaraRadera
  7. Det tänkte jag inte på faktiskt. Jag tycker att du omedelbums ska jama till tidningarna om detta. Människor är ju inte så smarta alla gånger.
    *nosbuff*

    SvaraRadera