torsdag 27 augusti 2009

Annorlunda start på dagen

Nu har det hänt något underligt. Jag måste ha blivit påverkad av astro-nåmiska störningar. Jag gick mest och funderade på ingenting, då plötsligt husse gör sig redo för promenad. Jag hade totalt glömt bort vår åbligatåriska morgonpromenad. Lite genant var det allt när husse kom viftandes med kopplet och ropade “promenad”. *skäms*

27082009995

Astronomiska störningar månne?

Promenaden blev smått virrig på grund av detta och inte blev det bättre av att det åkte runt en gräsätande brummaskin som förpestade omgivningen. *ryser* Dessutom gick det runt tvåbeningar med några slags verktyg som dom använde till att mörda buskarna med.

27082009998
“Vad görs med mina stackars buskar? Är ni inte kloka?!”
270820091001
“Här uppe i trädet, känns det lite säkrare.”

Vågar knappt tänka på hur eftermiddagen kommer att bli. Jag tror nog att det blir att följa i husses fotspår. Då kan man känna sig säker så länge han inte trampar snett. Men gör han det, hör man hans svordomar lång väg.

270820091003
“Jag håller mina tassar på dina fötter, husse. Det är okej va?”

7 kommentarer:

  1. Testar att jama lite. Det är något skumt på gång med min blogg i dag....

    SvaraRadera
  2. Uschjam då, skumma saker är inget vidare. Hoppas du slipper astro-nåmiska störningar i morgon och hinner före husse till ytterdörren. Tass!

    SvaraRadera
  3. Kan det bero på att Fuglesang inte kommit iväg än??kattmosfäriska störningar på det mentala planet.Lite extra gos och godis kanske hjälper.
    Nospuss Deco och Dui

    SvaraRadera
  4. Du Sippo. Blir nästan orolig för dig, e de sant att du höll på att komma för sent till din egen promenad??? Kan de vara din SEN-i-år mat som är orsaken?

    Tass!

    SvaraRadera
  5. Gustav - Ska kämpa hårt för att komma först till dörren. Sånt här ska ju bara inte hända. *suck*

    Deco - Jag ska begära lite mer gos från husse. Kattmosfäriska störningar är inte att leka med.

    Nea - Det är helt sant. Blir faktiskt själv lite orolig. Tänk om det verkligen är sen-i-år maten som orsakar detta. Måste kanske be om ny mat. *funderar*

    SvaraRadera
  6. Gillade bilden där du besegrade trädet väldigt mycket! :)

    Ha en tassigt bra kväll!
    //Tre katter

    SvaraRadera
  7. Det var en tuff match, men skam den som ger sig.
    Tassa lugnt.

    SvaraRadera