lördag 8 augusti 2009

Varmt

Jama om flämtvarmt! Jag har nästan svettats pälsen av mig när vi varit ute på patrull. Flera gånger försökte jag lägga mig ner i skuggan och ta det lugnt, men då blev husse rastlös. *mutter*

Men jag ska inte bara fräsa åt honom, han har faktiskt varit snäll och suttit med mig här och där i sol som skugga. Jag vet faktiskt att husse inte mår så vidare bra när det är flämtvarmt, och han har ändå ingen päls, annat än den på skallen.

Sippo vid husvägg
“Här ligger jag och spanar vid min husvägg.”

5 kommentarer:

  1. Mjauuuarms så söt du é ♥...
    Jam & Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Oj, tack så mycket. *röd om nosen*
    Tass!

    SvaraRadera
  3. Undrar varför tvåbeningar är så pälslösa.

    SvaraRadera
  4. Håller med Nea! Det känns lite läskigt att slicka på pälslöst!!

    Tass tass
    //Tre katter

    SvaraRadera
  5. Nea - Husse påstår att jag får honom att tappa håret ibland... *fnyser*

    Tre katter - Husses skäggstubb känns lite underligt ibland. Nästan som en rakad kisse ju. *ryser*

    SvaraRadera