fredag 14 augusti 2009

Lugna tassar

Äntligen har det blivigt lite sol ute. Självklart passade jag på att undersöka ifall eventuella buskar eller brunnslock hade flutit bort under dagarna. Då jag konstaterade att så var inte fallet, så återgick jag till min favoritsyssla. Äta gräs.

“Säkert att du inte vill ha en tugga husse?”

Så träffade vi på en ny människa vi aldrig sett förut. Jag tassade raka vägen fram för att pressentera mig och för att kontrollera så hon inte var farlig. Men eftersom hon kliade mig så blev hon godkänd.

2 kommentarer:

  1. Sippo, jag beklagar verkligen att jag ofta gör din husse väldigt ledsen och skakad när han läser de jobbiga inläggen i min blogg, det är verkligen inte meningen! Men samtidigt betyder det att du har en sällsynt sorts husse, en av den bästa sorten och det ska du vara stolt över!
    TassKram Wikki

    SvaraRadera
  2. Äsch då, han vet att han inte borde läsa sånt som gör honom upprörd, men han kan ju inte låta bli. *suckar* Jag måste jama att jag känner mig rätt stolt över honom ibland.
    *nosbuff*

    SvaraRadera