torsdag 13 augusti 2009

Fy vad elakt…

Kan man bli annat än arg när man läser om sånt här? Dumma tvåbening som skyller på sin stackars kisse, som dessutom säkert fick vara utan advokatt. *fräser ilsket*

Jag är väldigt upprörd och kränkt å min kattkollegas vägnar.

 

Så har jag varit ute på en riktig promenad också. Det kom ju så mycket blött förut att det inte gick att vara ute. Men så fort det hade lugnat sig så var det bara att dra ut husse på promenad.

13082009889
“Här kontrollerar jag vattnet vid en av mina brunnar.”
13082009890
“Jodå, det smakar som vanligt.”
13082009891
“Samma vid den här brunnen. Allt är som det ska.”

10 kommentarer:

  1. Skylla på att katten har trampat på tangenterna!
    Det var inte snyggt!
    Sippos "farfar"

    SvaraRadera
  2. Jösse vad elakt att skylla på andra, alla vet väll att katter är alltid helt oskyldiga om inte handgripliga bevis finnes.

    Jag föredrar att drick ur vattenautomaten som matte köpt, färskt rinnande vatten blir det. "mums"

    Nu är vi igång och bloggar igen efter en viss blogg paus pga Mattes jobb som tog för mkt av hennes tid, du förstår säkert inga bilder inget bloggande.

    Vi ses//Puma

    SvaraRadera
  3. Precis, vi är alltid oskyldiga. Om det finns bevis så är dom planterade. Jag har en sån där cat-it fontän, men ibland måste man ju pröva på olika saker.
    Välkommen tillbaka, får man väl jama.
    Tass.

    SvaraRadera
  4. Det var det värsta! Nu blev ja fräsarg!!! Skylla på katten va. *fnyser*

    SvaraRadera
  5. Jag är också fräsarg! *slår med tassen*

    SvaraRadera
  6. DU kanske skulle satsa på advokatsyrket?
    Sippo hade man inte velat möta i en rättsal, om man var den motpartande tassen! Positivt menat!! :)

    Ha en bra dag!!
    Tasskram

    SvaraRadera
  7. Så dumt att man tar tassen för nosen! Hur intressant är det att titta på någon utan kläder? Vi är ju utan jämt! Jag skulle ladda ner musbilder...eller fiskbilder kanske.
    Tycker det verkar vara otrevligt mycket vatten hos dig. Men det är ju bra att du kontrollerar att allt är i sin ordning. *trevlig-helg-tass*

    SvaraRadera
  8. Hm, advokatt Sippo. *funderar* Det vore kanske nåt. Måste fundera på saken.
    Tass tillbaka.

    SvaraRadera
  9. Gustav - Du jamar rätt, precis som vanligt. Jag har ett par fiskbilder gömda under kattlådan. Men jama inte högt om det. *röd om nosen*
    *trevlig-helg-tass* tillbaka.

    SvaraRadera