tisdag 18 augusti 2009

Husse upptagen

Husse har knappt haft tid för mig i dag. Han har bara suttit och hållit på med massa bilder på datorn. Han försöker nämligen lägga upp allting på ett internetkonto, så han inte ska förlora bilderna om datorn exploderar.

Tyvärr försvann husses ordningssinne förra seklet, så han råkade tanka upp dubbletter som i sin tur dubblerade och blev jättemånga. Nu har husse sämre ordning än tidigare, samt att han börjar ändra färg i ansiktet till oroväckande rött.

image
En av bilderna som husse hittade när han höll på. Ser mysigt ut där.

Själv gick jag två varv runt kvarteret på morgonen. När vi kom hem så försökte jag vända ut igen, men husse strejkade och vägrade att följa med ut. Så då gick jag och la mig istället. Mycket annat har inte hänt.

image
En annan av bilderna från samma dag.

8 kommentarer:

  1. Du får gosa lite extra med husse idag så kanske
    humöret blir lite bättre (och promenaden längre)
    Tasskram Dui och Deco

    SvaraRadera
  2. Jag försöker, men han fnyser och frustar så dant att jag blir svedd i pälsen och morrhåren slokar. Får nog försöka lite senare.
    *nosbuff*

    SvaraRadera
  3. Hu, det låter otäckt med exploderande datorer och frustande hussar. Tass över huvudet ordineras ifrån mej *uppmuntrande nosbuff*

    SvaraRadera
  4. Nu har dom äntligen gripit djurmördaren i Lerum. En kille på 20 år. En sådan gris. 20 katter är det som han har dödat och en hund.

    SvaraRadera
  5. Haha! Stackars din husse! :)
    Tur att du håller i ställningarna tills husse blir mindre snurrig i huvudet! :)

    Tass
    //Tre katter

    SvaraRadera
  6. Lindius - Vi läste om det. Husse är ursinnig på kräket.

    Tre katter - Ja, det är inte lite man får vara med som säkerhetskatt. *skakar på huvudet*

    SvaraRadera
  7. Sippovännen vet du vad, nu har vi fått ett elakt inlägg igen, MUTTER; MEN vi tog bort det inlägget. Matte och vi gillar INTE elaka inlägg. Tur att det går att ta bort sådana inlägg, mjau.
    Ska läsa vidare här på din trevliga sait, Sippo
    Tass/
    Mimmi
    Chicko
    Tazan
    Sessan

    http://katternasblogg.blogg.se/

    SvaraRadera
  8. Men vilka dummisar som skriver elaka inlägg. Det är som sagt tur att det går att ta bort dom.
    Tassen!

    SvaraRadera