tisdag 11 augusti 2009

Mera blött

Det kommer fortfarande ner massa blött i pälsen när jag är ute. Enda roliga med regn, är att jag kan gömma mig under buskarna medan husse får stå kvar i regnet. *hehe*

11082009881
“Men då kan ju du stå där ute och sura, medan jag gömmer mig här under.”

Var förbi och nosade på grannen också, hon berömde mig för att jag var så duktig på att dra ut husse även i spöregnet. Husse muttrade då något som jag valde att inte höra. *förnärmad*

11082009878
“Lite blöt i pälsen blev man ändå. Men du påminner om en blöt val husse. Vad muttrar du om nu då?”

5 kommentarer:

  1. Din husse verkar dåligt utrustad för patrulleringar. Jag håller absolut med grannen, det en bedrift av dig att dra med honom. Förstår att det krävs en mycket bestämd tass för att åstadkomma det! *beundrartass!*

    SvaraRadera
  2. Bestämd tass är det minsta man kan jama. Det krävs en hel del viftandes med svansen också. *stolt*

    SvaraRadera
  3. En annan bra sak är att husses stinkpinnar nog släcks i det blöta! *fniss*

    Ha det bra, Sippo!

    Tasskramar från oss!

    SvaraRadera
  4. Så duktig du är på att ta med dig husse ut, fast det regnar, sippo, du måste ju få komma ut då oxå, mjau. Nikanke få ta med er ngt parasoll när det regnar, *Fniss* Det skulle nog vi göra, mjau.
    Hoppas du får fint väder framöver
    Tassetasskram på dig, sippo

    Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan
    http://katternasblogg.blogg.se/

    SvaraRadera
  5. Hm, parasoll vore kanske något. Ska ha det i åtanke nästa gång.
    Tass.

    SvaraRadera