onsdag 14 januari 2009

Lugnt i dag

I dag har det vara lugna tassar här hemma. Husse vankar runt i lägenheten och väntar på sin dator. Vi var ute på ett par promenader, men det var så förjamat kallt ute att jag hade ingen större lust att vara kvar ute.

Katten Snuffe börjar bli ett allt större orosmoment. Varje gång husse plockar fram kopplet åt mig, så kommer den lilla odågan smygandes. Rätt som det är sitter det en katt fastankrad i min sele som jag självklart precis fått på mig.

Varför ska han absolut busa med min sele för? Han tycker ju ändå inte om att vara ute. *mutter*

2 kommentarer:

  1. Fjutten, något hände när jag skulle godkänna din kommentar. Den försvann bara. Poff, borta. *sniff* Du får gärna tassa in här igen och jama ett par visdomsord. Tass så länge.

    SvaraRadera
  2. Fjutten Fjutten. Jag hittade din kommentar, den hade bara gömt sig. Här finns mycket nyttigt för oss katter. Vi har liksom som ett bloggande kattgäng här. Vi jamar massor med goda råd till varandra. Tass på dig.

    SvaraRadera