tisdag 20 januari 2009

Mjaou

Blaskigt 2 Usch vilken tråkig dag. Ett tag verkade det som om vi skulle få lite sol, men när vi gick ut så var den nästan borta. Som om inte det räckte så var det blaskigt och kallt också. *hutter burr*
“Vadå jag behöver stövlar?”

Blaskigt 1

Då nämnde husse något om en tvåbening som brukade sjunga när det var dåligt väder. Efter mycket mjaou och fräs, så hittade jag en truddelutt som jag använde till min film här. Nu kommer jag inte i håg vad sidan hette, men det stod att det var gratis. Så vi håller tassarna för att ingen kommer och fräser om sån där kåpyrajt.











7 kommentarer:

  1. Det såg minsann kallt ut!
    Jag har lagt till en länk till din blogg på min blogg. Tycker du är så rolig! Är det okej med dig Sippo? Annars får du jama.

    SvaraRadera
  2. Du är ju en riktig filmstjärna Sippo!
    Najs, supernajs.
    Men hutter vad blött åt tassarna.
    Här har det kommit vitt från himlen hela dagen och jag ligger helst under hennes täcke. Nu har jag fått kvällsmat och har krupit under igen. Varmt och gott!
    Mjao på dej.

    SvaraRadera
  3. Linnéa, det var lite kyligt om tassarna vill jag jama. Klart du får länka hit. Blir nästan lite rörd. *vink med tassen*

    Liza, som filmstjärna borde man väl tjäna lite mer än vad jag gör. Nämligen ingenting. *mutter*
    Lyllo dig som får ligga under täcket. Själv får jag hålla mig till kattställningen eller kontorsstolen. *tass*

    SvaraRadera
  4. Vilken sångröst du har! Och så bra tvåbeningska du kan!!! Titta in till mig så ska du få se vad jag har tassat ner om skaparkatten.
    Hoppas din päls är torr nu kompis!

    SvaraRadera
  5. Äsch då, inte jag som ylar. Det är någon tvåbening husse hitade på nätet bara. Tyckte den passade.
    Jag tassar genast över till dig och tittar vad du hittat på. *tass*

    SvaraRadera
  6. Vi trodde ett tag att det var DU som sjöng, men tack och lov inte. Om du mjauat på låten så hade den varit bättre och mycket värdigare. Men du har fina danssteg, och du för dig graciöst, precis som vi!
    Kurr på´re Sippo-polar´n!

    SvaraRadera
  7. Åh tack för alla snälla mjaou. Jag har en rätt så fin sångröst om jag får jama det själv. Danssteg är något man lär sig snabbt när man har en snubblande husse i hemmet. Eller som i ert fall, en matte. *tass*

    SvaraRadera