tisdag 27 januari 2009

Titta vad jag fick!

Jag fick en sån där blogg-award [blågg-awård], av Linnéa som måste vara en förståndig människa, eftersom hon tycker om kattbloggar.
Så här kommer den fina utmärkelsen!
Jag vill tacka alla bloggande katter som visat intresse för min lilla blogg.
Så vill jag skicka ett speciellt tack till Gustav, som var den katt som fick mig att börja blogga igen.
Maya och Babsen, som alltid funnits vid min tass och hejat. Chinook och Chereokee, som nu själva skaffat sig en egen blogg. Det finns så många bloggarkatter att tacka, att jag vågar inte skriva alla, för då kanske jag missar någon. Jag är ju trots allt bara en enkel katt.




12 kommentarer:

  1. WOW..så fint,vilken utmärkelse.
    GRATTIS SIPPO !!

    Tass från Love

    SvaraRadera
  2. Åhh, tack snälla! Jag känner mig som en lyckans katt.

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina utmärkelsen. Det är kul när det är många katter som är igång och bloggar.
    Bra av Gustav att se till att du började bloggandet igen.

    Tass/ Naken

    SvaraRadera
  4. Jättebra att du börjat blogga, Sippo, du som är så bra på att föra vår talan i diverse viktiga kattfrågor!!!

    SvaraRadera
  5. Ja verkligen. Gustav är en förmjaousat klok kisse.

    SvaraRadera
  6. Den fina utmärkelsen är du värd för du är ju en riktig inspirationskatt.
    Grattis Sippo!

    SvaraRadera
  7. Gustav, det är ju liksom du som inspirerade mig från första jamet. Så det är ju på sätt och vis du som för vår talan med. *tass'
    ---
    Liza, tack för dina snälla ord. Det värmer om min fluffiga svans.

    SvaraRadera
  8. Vilken fin utmärkelse du fått! GRATTIS! jag blir alldeles röd om morrhåren och darrig i pälsen av de fina ord du skrev om mej! tass kompis

    SvaraRadera
  9. *kurr kurr* Tack lilla snuttebubblan. Jag blev också lite darrig i pälsen när jag såg den fina utmärkelsen. Klart jag nämner mina närmaste kattkompisar då. *puss på nosen*

    SvaraRadera
  10. JIPPIE!!! GRATTIS!!!! Vad GLAD jag blir att du fått en utmärkelse Sippo!!! Det är du verkligen värd! Du är en inspiration för ALLA katter! Och ett språkrör för oss bloggkatter. Nu ska här firas!!! Fram med grädden!!!
    Pussar på din ädla nos!

    SvaraRadera
  11. Väldigt tjusig.. :) Tycker du borde få en för dina patrullturer runt grannskapet också.

    SvaraRadera
  12. Babsan, tack för dina snälla mjaou. Jag försöker verkligen att vara en duktig kisse och förebild för Snuffe. Känner mig väldans stolt att blivit utsedd som mjaourör för katter.
    ---
    Nea, det kanske finns ett pris för oss brunnslocksinspektörer nånstans. Bäst att nosa runt lite.

    SvaraRadera